109 бірыңғай байланыс орталығы 2020 жылдан бері қала өмірінің барлық салалары бойынша тұрғындардың өтініштерін қабылдау бойынша жұмыс істейді. Сонымен қатар, ситуациялық орталықтың бағдарламалық қамтылуы бойынша бірқатар жұмыстар атқарылды.
Атап айтқанда:
• Басшылар рейтингі модулі;
• Топ 10 аудан бөлінісіндегі өтініштер модулі;
• Топ 10 көрсетілетін қызметтердің модулі;
• Топ 5 қызметтер санаты;
• Топ 5 ұйымдардың мерзімі өткен;
• Қызметтер бөлінісіндегі өтініштер статистикасын бақылау;
• Өтініштердің түсу статистикасы;
• Орындаушылар бойынша өтініштердің мәртебесі.
Сонымен қатар қазіргі таңда, Басқарма мен компания арасында ынтымақтастық туралы меморандум түзіліп, жүйеде аналитикалық талдау жұмыстары жүргізілуде.
Ұсынылатын көрсеткіштер төмендегідей:
1 Қоқыс жәшігінің толып кетуін қадағалау;
2. Қоқыс өртінің аналитикасы;
3. Көлік құралдарын талдау;
4. QR код арқылы 109 Бірыңғай байланыс орталығының ватсап мессенджеріне тікелей сілтеме.